Ndërrimi

1. Dëshiroj të ndërroj produktin, çfarë duhet të bëj?

Mos u shqetësoni, ne ju japim mundësine ta ndërroni produktin tuaj brenda 48 orëve nga momenti i tërheqjes.

Për të ndërruar produktin ju duhet të:
– Kontaktoni me Shërbimin e Klientit: Cel. +35568 3944808 nëpërmjet whatsapp-it ose në inbox në rrjetet tona sociale.

2. Cilat janë kushtet e ndërrimit?

Nëse dëshironi ndërroni një produkt që keni marrë në faqen tonë ju si fillim duhet të plotësoni këto kushte:
– Njoftimi për ndërrimin që dëshironi të bëni duhet të jetë brenda 48  orëve nga momenti që ju keni tërhequr produktin në postë ose e keni marrë në dyqan.

– Produkti nuk duhet të jetë i dëmtuar.

– Produkti nuk duhet të ketë shenja përdorimi.

– Amballazhi i produktit duhet të jetë i rregullt dhe me të gjitha aksesorët e tij.

– Produktet me pulla sigurie në paketim duhet ta ketë të padëmtuar pullën e sigurisë. Pra nuk duhet të jetë I hapur.

– Produkti duhet të ketë faturën e blerjes së tij.

– Produkti i kthyer duhet të jetë i shoqëruar me faturën e plotësuar tek pjesa e kthimit me produktin, arsyen dhe firmën tuaj.

3. Si mund të ndërroj produktin kur ndodhem në Tiranë?

Ju mund të paraqiteni vet pranë dyqanit që e keni porositur ose në një prej dyqaneve tona së bashku me produktin dhe faturën e blerjes.

  • Kudo që të ndodheni në Shqipëri apo Kosovë ju mund ta ktheni produktin tek ne. Pasi të na njoftoni për kthimin e produktit ju mund ta nisni produktin nëpërmjet postës që e keni tërhequr. Gjithashtu ne mund ta nisim postën tek ju për ta tërhequr produktin tek shtëpia juaj. Në të tilla raste duhet të paguani vlerën e transportit, 300 Lekë për Shqipërinë dhe 5 euro për Kosovën.  
  • Pasi të na keni kontaktuar, në 24 orët e ardhshme ju do të jeni në pritje të telefonatës nga kompania e transportit për të dorëzuar produktin që dëshironi të ktheni dhe paguani vlerën e transportit.
  • Pasi dorëzoni ju produktin tek kompania e transportit brënda 48 orëve ky produkt vjen në magazinën tonë dhe brënda 24 orëve verifikohet produkti nëse është në gjëndjen fillestare me të gjitha aksesorët dhe ambalazhin e tij.
  • Ju do të merrni një telefonatë nga Kujdesi i Klientit brenda 24 orëve pas verifikimit të produktit për t’ju pyetur si dëshironi të rimbursoheni për vlerën e produktit, mund të merrni paratë mbrapsht ose të merrni produkt tjetër me atë/tjetër vlerë.

* I gjithe ky proçes mund të zgjasë nga 4-6 ditë pune.

5. Nëse kthej produktin mund të marr paratë  mbrapsht?

Ne nuk mundësojmë kthim pagese por vetëm ndërrim të produktit me një produkt tjetër.

6. Kush e paguan koston e transportit?

Nëse keni marrë një produkt të dëmtuar ne do t’ju zëvendësojmë produktin me një produkt të ri, pasi produkti i dëmtuar është kthyer në dyqanet tona. Kostoja e transportit si e dërgimit të produktit të dëmtuar dhe e dërgimit të produktit tjetër, do paguhet nga kompania jonë.
Nëse keni marrë një produkt të cilin nuk e pëlqeni por produkti është në rregull, koston e transportit për kthimin e produktit e paguani ju.

Porosia

1. Si mund të bëj porosi?

Ju mund të bëni porosi online duke ndjekur hapat të cilat janë treguar në këtë tutorial. (klikoni këtu)

Ju mund të bëni porosi duke kontaktuar me Shërbimin tonë të klientit nëpërmjet:

– Nr. cel. +355683944808 Whatsapp 
– Mesazh në rrjetet tona sociale (facebook dhe instagram)
– Email [email protected]
– Duke e shtuar në shportë dhe proçeduar me proçesin standart të porositjes online. 

2. Ku ndodhet porosia ime?

Nëse ju jeni rregjistruar mund të logoheni dhe të shkoni tek llogaria ime. Aty mund të klikoni historikun e blerjeve dhe të shikoni statusin e porosisë tuaj.

Nëse porosinë e keni bërë pa u rregjistruar online mund të kontaktoni me mesazh në rrjetet tona sociale . Për të verifikuar ku ndodhet porosia do të na duhen të dhënat me të cilat ju keni bërë porosinë si: emër, mbiemër dhe numri juaj i telefonit.

3. Kam një kupon, si mund ta përdor?

Pasi të shtoni në shportë produktin do vendosni kodin e kuponit tek kuadrati që thotë kupona. Pasi ta vendosni kuponin dhe shtypni butonin OK, automatikisht do merrni uljen që disponon ai buton.

Për të përdorur kuponin ju duhet të bëni porosi online nëpërmjet websitit.

Transporti

1. Për sa kohë më vjen porosia?

Kohëzgjatja e transportit

  • Transporti brenda Tiranës kryhet brenda 24 orëve
  • Transporti në rrethe kryhet brenda 24-48 orëve
  • Transporti në Kosovë kryhet brenda 3-5 ditëve
  • Transporti në Maqedoninë e Veriut kryhet brenda 5-7 ditëve.

2. Sa mënyra transporti ofroni?

Kemi transportin ekspres, e cila aplikohet për produktet specifike dhe ka kosto extra nga tarifa fillestare, që është disponibël për gjithë produket që ne disponojmë.

3. Sa kushton transporti?

Transporti Express në Tiranë është 300 lekë

Transporti i zakonshëm në Tiranë dhe rrethe është FALAS 
PS: Traansporti për orat në ofertë është 200 lekë në Tiranë dhe 300 lekë në rrethe.

Transporti në Kosovë është 7 euro
Transporti në Maqedoninë e Veriut është 7 euro

Rreth nesh

1. Ku ndodhen dyqanet tuaja?

Preciosa ka dyqane fizike në qendrat tregtare QTU, TEG, TOPTANI, RING dhe në Rr. Myslym Shyri në Tiranë.

Klikoni këtu për të parë listën e plotë me adresat dhe oraret.

2. Si mund t’ju kontaktoj?

Ju mund të na kontaktoni nëpërmjet numrit të  telefonit +355683844808, nëpërmjet  rrjeteve sociale ose emailit: [email protected]

4. Oraret e shërbimit

Shërbimi i klientit mund t’ju asistojë çdo ditë të javës nga ora  09:00- 21:00.
Klikoni këtu për të parë orarin e dyqaneve tona.

Mënyrat e pagesës

  1. Mund të bëj pagesë me kartë?

Ju mund të paguani me kartë online me kartat Master Card, Visa Card dhe Paypal.

  1. Çfarë mënyra pagesash ofroni?

– Pagesa në dorëzim. Ju paguani vetëm pasi produkti është dorëzuar tek ju. Kjo mënyrë ju ofron sigurinë më të madhe të mundshme. Nuk ka nevojë për kartë krediti apo llogari bankare dhe përsëri përfitoni nga shumëlljoshmëria e produkteve dhe çmiemet e lira që ne ofrojmë.

– Me transfertë bankare. Kjo mënyrë vlen për të gjithë, kudo që ndodhen. mënyra e tretë që ofrojmë. Kjo është mënyra që zgjedhin miliona blerës online në të gjithë botën. Ne nuk mund të tërheqim lekët që ju depozitoni për blerjen tuaj nëse nuk kemi përmbushur të gjitha detyrimet për të cilat ju paguani.

–  PayPal nëpërmjet webit www.preciosa.al

2. Si mund të paguaj me këste?

Tek Preciosa.al klientët kanë të drejtë të blejnë produkte dhe të paguajnë me këste, bli gjithçka me këste mujore, mjafton që porosia juaj total të jetë më shumë se 100 euro.

Bli online dhe aplikimin bëje nga shtëpia, konfirmimi do ju vijë me nje telefonatë dhe kontratën mund ta firmosni kur korrieri tju sjelle porosinë në derën e shtëpisë suaj.

Blerja me këste mund të bëhet vetëm nëpërmjet institucionit financiar luteCredit/NOA. Këto kompani operojnë duke u bazuar në termat dhe kushtet e vendosura prej tij dhe që klienti duhet ti lexoje dhe pranojë paraprakisht. 
Për më tepër rreth procedurës së blerjes me këste, klikoni këtu

Main Menu